Vi ønsker alle en riktig god 17. mai

Vi ønsker alle en riktig god 17. mai

Vi har ryddet mange av kassene, sådd ulike grønnsaker og det har kommet på plass noen nye spennende urter og planter i Hageparken. Vi har sådd gulrøtter, reddiker, neper, salat,
Invitasjon til sirkelkveld med Ina Kvarsvik i Trosvik Hagepark3 mai kl 18.00🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸🌿🌸 Er du nysgjerrig på hva som venter deg i 2026?Vi er så heldige å få besøk av Ina